جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مهر 1395     
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تاکید کرد:
برگزاری سومین دوره از جایزه جهانی خشت طلایی تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ، جایزه بین المللی خشت طلایی تهران را فرصتی نو براي رصد اجرای معماری ایرانی و اسلامی در پروژه های شهری معرفی کرد و گفت: امیدواریم  این جایزه بین المللی به معرفی پروژه های باکیفیت توجه کند.

پرویز سروری درباره برگزاری سومین دوره از جایزه جهانی خشت طلایی تهران اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه ها در حوزه پروژه های شهری توجه به اولویت های مورد نیاز مردم است به طوری که باید مدیریت شهری در همه کلانشهرها در هنگام اجرای پروژه های شهری نسبت به اهمیت اجرای آن پروژه و نیاز جامعه به آن توجه کند.

سروری افزود: ارتقای کیفی و فنی در اجرای پروژه های شهری از اهمت زیادی برخوردار است و امیدوریم در داوری آثار ارسالی نسبت به این موضوع توجه لازم صورت گیرد و پروژه هایی مورد توجه قرار گیرند که اجرای آنها منجر به پایداری و مانایی هر چه بیشتر شهر می شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: گاهی در برخی پروژه ها ، عدم استفاده از امکانات مطلوب و رعایت نکردن نکات فنی منجر به پایین آمدن کیفیت پروژه شده و با وجود اهمیت این پروژه به ویژه در برنامه ریزی ، نتیجه نهایی مطلوب نبوده است از این رو توصیه می کنیم در شناسایی پروژه های برتر به عملکرد و نحوه اجرای پروژه هم توجه شود و طرح و ایده تنها ملاک انتخاب نباشد.

وی با بیان اینکه جایزه بین المللی خشت طلایی تهران فرصتی است تا اجرای معماری ایرانی و اسلامی در پروژه های شهری رصد شود و، در این باره اظهار کرد: اهمیت اجرای این موضوع تا آنجا است که پروژه های برتر باید از میان پروژه هایی انتخاب شود که به اجرای این نکته اهتمام داشته اند.

سروری افزود: توجه به شهر پایدار دغدغه این روزهای مسئولان شهری است از این رو امیدواریم در طرح ها و برنامه های ارائه شده به جایزه بین المللی خشت طلایی تهران ، اداره شهر با سرمایه گذاری مناسب و جلب مشارکت های مردمی مورد توجه باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: