جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 شهريور 1395     
چمران گفت:
تغییر جانمایی مخزن بنزین شهران

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تغییر جایگاه مخزن بنزین شهران باید طبق تفاهم نامه از سوی وزارت نفت اجرایی شود.

مهدی چمران با اشاره به خطرساز بودن مخزن بنزین شهران اظهار کرد: در واقع نگرانی شورای شهر در خصوص این مخزن بنزین از دوره سوم شورای شهر وجود داشت چرا که این مخزن یک دریاچه بزرگ بتنی است که به صورت انبار بنزین بوده و تانکرها با مراجعه به این مرکز ، بنزین را برای پمب بنزین ها حمل می کنند.

چمران افزود: مخزن بنزین شهران در شمال شهر و در شیب زیادی قرار دارد از این رو در صورت بروز حوادث طبیعی، نگرانی هایی در خصوص این شیب و آسیب دیدن این مخزن وجود دارد بنابراین  امیدواریم هر چه سریعتر وزارت نفت در خصوص تغییر این مخزن وارد عمل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت پمپ بنزین ها با وزارت نفت است، افزود: زمین شهران در گذشته متعلق به وزارت نفت بوده و در آن زمان ساخت مخزن بنزین در آن ساخته شده است اما وزارت نفت قول تغییر جایگاه منبع بنزین را مطرح کرده و در این رابطه تفاهم نامه ای نیز وجود دارد.

وی افزود: براساس پیشنهاد شورای شهر و تفاهم نامه باید جای این مخزن بنزین عوض شود اما با وجود این ، تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است از این رو در نامه ای موضوع تذکر داده شده و خواستار اجرای این تفاهم نامه شده ایم.

چمران خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات جدید شورای اسلامی شهر تهران برای جانمایی جدید پمب بنزین ها و سایر مخازن باید از شهرداری مجوز گرفته شود اما سایر پمپ هایی که تا قبل از این مصوبه،  وجود داشته به فعالیت خود ادامه می دهند و تنها در صورتی که مشکلی بوجود بیاید، همانند پمب بنزین خیابان جمهوری بسته می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: