جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 شهريور 1395     
با اجرایی شدن طرح کلید به کلید در پروسه نوسازی تاکسی های فرسوده کشور تحول عظیمی رخ خواهد داد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته عمران شورای شهر اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه گفت: تاکنون 3 هزار و 600 دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت نوسازی شده است.

اقبال شاکری افزود: تا پایان سال جاری حدود 7 هزار تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی تهران خارج شده و تاکسی های نو جایگزین آنها می شوند.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سمند، پژو 405 و آریو برای جایگزینی در نظر گرفته شده اند، تصریح کرد: در راستای نوسازی تاکسی های فرسوده تسهیلات 20 میلیون تومانی با بازپرداخت 4 ساله و کارمزد 16 درصدی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند نوسازی تاکسی های فرسوده در حال حاضر به کندی پیش می رود لذا دولت بایستی برای تسریع در روند نوسازی تسهیلات بیشتری به متقاضیان اختصاص دهد.

وی اظهار داشت: با تحقق پروسه نوسازی کلیه تاکسی های کاربراتوری از چرخه خدمات رسانی خارج شده و با به کارگیری تاکسی های نو در ناوگان تاکسیرانی تا حد بسیاری از آلودگی هوای پایتخت کاسته و همچنین رفاه حال مسافرین تامین می شود.

شاکری با اشاره به طرح کلید به کلید اذعان داشت: با اجرایی شدن طرح کلید به کلید در پروسه نوسازی تاکسی های فرسوده کشور تحول عظیمی رخ خواهد داد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه در پایان با بیان اینکه 70 هزار تاکسی فرسوده در تهران نیازمند نوسازی هستند، اضافه کرد: خواسته اصلی تاکسیرانان تسریع در روند جایگزینی تاکسی های فرسوده است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: