جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 مرداد 1395     
گزارش شهرداری تهران در خصوص دیون باید راستی آزمایی شود

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش شهرداری تهران در خصوص دیون یک گزارش خوداظهاری بوده است، گفت: نیاز است که این گزارش راستی آزمایی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رحمت‌الله حافظی دردویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: انتظار می‌رود گزارش‌هایی که از اهمیت بالایی برخوردار است، ابتدا در اختیار اعضای شورا قرار گیرد و در مرحله بعد در دستور کار شورا گنجانده شود.

 

وی در خصوص املاکی که در دفاتر شهرداری تهران ثبت شده‌ است و در محاسبات مدنظر قرار می‌گیرد، گفت: در این گزارش مغایرتی در خصوص این املاک وجود دارد چرا که تنها املاک ثبت شده در دفاتر شهرداری مورد محاسبه قرار گرفته است ، اما املاکی که از مردم خریداری شده ولی در دفاتر ثبت نشده است، مدنظر قرار نگرفته است.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: در این گزارش اعلام شد که بدهی سررسید بانک‌ها 4000 میلیارد تومان است اما در اواخر تیرماه و توسط وزارت اقتصاد رقم دیگری اعلام شد. بر همین اساس پیشنهاد می‌شود کارگروه مشترکی میان دولت و شهرداری تهران تشکیل شود تا اعداد بدهی‌ها به صورت مشخص و روشن اعلام شود.

حافظی با اشاره به اعلام شهرداری تهران در خصوص افزایش شفافیت مالی نیز گفت: شفافیت مالی را باید با مصداق‌های مشخص اعلام کرد. در حقیقت باید گزارش حسابرسی‌های مالی هر سال نسبت به سال قبل روشن‌تر شود تا بتوان از شفافیت مالی سخن گفت. این در حالی است که تلفیق بودجه در سال 89 مشروط و در سال 90 غیرقابل اظهارنظر شده است. در چنین شرایطی صحبت از شفافیت مالی ادعای درستی نیست.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: