جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 شهريور 1393     
شرکت هیل هالکرو قرارداد حفاظت از جاده ها در قطر را بر عهده می گیرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت پروژه های عمرانی عمومی قطر به شرکت هیل هالکرو امتیاز پروژه مدیریت و نوسازی راه ها را اعطا می نماید.

بر طبق این قرارداد،شرکت هالکرو،مهندسی ایمنی جاده ها،طراحی راه ها،مشاوره بررسی کیفیت و خدمات نظارتی پیمانکار را طی 5 سال تسهیل خواهد کرد.

همچنین این شرکت متعهد شد بر طبق این قرارداد منابع تخصصی گوناگون و تعدادی متخصص حمل و نقل را در دفتر کمیته کار های عمومی قطر به منظور اجرای برخی برنامه های بهبود مسیر ها شامل کار هایی در زمینه رفاه عابرین پیاده،مدارس و بهبود جاده های روستایی و تقاطع ها،بگمارد.

این پروژه به عنوان بخشی از پروژه های ایمنی راه های قطر محسوب می گردد.

در این پروژه کار های مختلفی صورت می گیرد،از جمله علامت گذاری مسیر ها،نوسازی در مقیاس وسیع،پل عابر پیاده جدید و ساخت باند های اضافه در مسیر های عبوری این بزرگراه.

سرپرست توسعه تجاری این شرکت گفت:از برنامه های این شرکت بالا بردن کیفیت خدمات مشاوره ای مهندسی و همکاری با Ashghal در زمینه پروژه های ایمنی راه های قطر است.

هماهنگ کننده پروزه ها و سرپرست تیم حمل و نقل این شرکت گفت:"کار های انجام شده برای مشتریان ما بسیار مهم است و این شرکت تلاش دارد تا بهترین متخصصان خود را از سراسر جهان در این پروژه گرد هم آورد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: