جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 شهريور 1393     
تونل دسترسی به معبر در خط 4 متروی ولیعصر،تا پایان سال آماده بهره برداری می شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون شهردار منطقه 6 با بیان اینکه عملیات ساخت تونل دسترسی به خط چهار مترو تهران در چهارراه ولیعصر(عج) به پیشرفت 45 درصدی رسیده است، گفت:تا پایان سال این تونل تکمیل شده و مسافران خط 4 مترو می توانند بدون حضور در زیرگذر چهارراه ولیعصر به سطح معبر دسترسی پیدا کنند.

پروژه زیرگذر عابرپیاده چهارراه ولیعصر(عج) نخستین زیرگذر عابر پیاده کشور است که به دلیل حجم بالای تردد در این تقاطع ساخته شد. این زیرگذر اگرچه به صورت کامل تحویل شهروندان شده است اما به زودی یک ورودی دیگر در خط 4 مترو به آن اضافه می شود که با بهره برداری از آن ، تجمع مسافران مترو در ورودی اول به نصف تقلیل می یابد.

 رامین حسین نژاد معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 در توضیح این مطلب گفت: این تونل در ضلع شمال زیرگذر عابر پیاده چهارراه ولیعصر(عج) در حال احداث است که سعی می کنیم تا پایان سال آن را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

 وی با بیان اینکه سال گذشته زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) به طور کامل با 18 دستگاه پله برقی و 8 ورودی افتتاح شده است، افزود: هم اکنون تکمیل ورودی جدید خط 4 مترو در دستور کار ماست که در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال تکمیل می شود.

 حسین نژاد همچنین گفت: با تکمیل این تونل یک ورودی دیگر نیز در شمال تقاطع چهارراه ولیعصر ایجاد می شود تا از حجم تردد مسافران در ورودی اول کاسته شود.

 معاون شهردار منطقه 6 تصریح کرد: خط 4 متروی تهران در چهارراه ولیعصر تنها یک ورودی و خروجی دارد که به زیرگذر متصل شده است، اما ورودی جدید بدون اتصال به زیرگذر مسافران را به روی سطح آورده و به طور حتم از حجم تردد مسافر در این خط کاسته می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: