جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 خرداد 1395     
تخصیص تسهیلات 4هزار میلیارد تومانی بانک شهر به مترو

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از رایزنی با بانک شهر برای تخصیص 4هزار میلیارد تومان تسهیلات به خطوط متروی در دست ساخت پایتخت خبر داد.

اسماعیل دوستی با بیان اینکه کمیسیون حمل و نقل شورا به صورت جدی به دنبال بهره برداری بانک شهر به صورت بی.او.تی در خط 7 است، تصریح کرد: در حال حاضر بانک شهر به صورت ماهیانه حدود 250 میلیارد تومان به بخش توسعه مترو اختصاص می دهد. به طوری که با تزریق این بودجه شاهد پیشرفت خوبی در زمینه ساخت مترو هستیم.

وی با اعلام اینکه با ورود بانک شهر به روند ساخت مترو دیگر مشکل اعتباری نداریم، ادامه داد: اگر نتوانیم از پتانسیل های شهرداری برای بازپرداخت وام ها استفاده کنیم در آینده نمی توانیم اقساط تسهیلاتی که از بانک شهر گرفته ایم را پرداخت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری باید از پتانسیل های اقتصادی موجود استفاده کند و در همین راستا بانک شهر در قالب بخش خصوصی در ساخت مترو مشارکت دارد تا در زمینه بهره برداری از خطوط مترو شاهد تحولی باشیم که منجر به پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر در موعد مقرر شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: