جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
آماده سازی بوستان‌های شهر تهران برای حضور شهروندان در ماه رمضان

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به حضور شبانه مردم در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان‌های شهر تهران تاکید کرد: امیدوارم شهرداری تهران بوستان‌های پایتخت را برای حضور شهروندان آماده کند.

اسماعیل دوستی در دویست‌وشصت‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری خطاب به معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران گفت: در ماه مبارک رمضان شهروندان ساعات بیشتری را در بوستان‌های شهر تهران می‌گذرانند؛ به طوری که گاهی حضور آنها تا پاسی از نیمه شب به طول می‌انجامد. لذا باید سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران بوستان‌ها را برای حضور شبانه شهروندان مهیا کنند.

وی افزود: نیاز است تسهیلات و تدابیر ویژه برای حضور شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه در خصوص تذکر رحمت‌الله حافظی، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: تذکر ایشان مربوط به تلفیق بودجه سال 1390 بوده است. دوستانی که در این سال در شورا حضور داشته‌اند، از جمله آقای دبیر، باید به تذکر آقای حافظی پاسخ دهند.

دوستی ادامه داد: برخی اظهارنظرها شده بود که بنده عنوان کرده‌ام کارشناسانی که کارهای کارشناسی شورا را انجام می‌دهند مریض هستند.  من چنین جمله‌ای عنوان نکردم و باید تاکید کنم که کسانی که ما را به سمت مریضی می‌برند، مریض هستند.

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ابتدای این جلسه شهادت سه تن از سرداران لرستان که به تازگی در سوریه شهید شدند را تسلیت گفت و تاکید کرد امروز این سرداران در سوریه می‌جنگند و همه امیدواریم که با دلاوری‌های این عزیزان، داعش لعنتی را شکست دهند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: