جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
باید به گلایه های مردم توجه کرد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر در خصوص فروش یا عدم فروش فروشگاه شهروند از شهرداری توضیح خواست.

رضا تقی‌پور صبح امروز در اعتراض به تذکر پیش از دستور رحمت اله حافظی در خصوص دیرکرد ارائه گزارش تفریغ بودجه شهرداری تهران با بیان اینکه تذکر آیین نامه‌ای دارم گفت: تذکرات دوستان باید در چارچوب مقررات باشد و نمی شود که هر عضوی حرف‌های آرمانی و دلخواه خود را بدون توجه به چارچوب‌های قانونی اعلام کند.

وی افزود: بارها اعلام شده به دلیل سخنرانی اعضا و عگلایه های مردم توجه لاقه برخی افراد برای سخنرانی، جلسه سه شنبه‌ها کارایی ندارد.

وی با بیان اینکه کجای قانون عنوان کرده که گزارش تلفیق و تفریغ باید در صحن علنی شورا خوانده و بررسی شود؟ گفت: متاسفانه شاهد برخی تفسیرها و سخنرانی‌ها هستیم که هیچ کدام چارچوب قانونی ندارد.

صحبت‌های تقی‌پور موجب گلایه مختاباد شد به گونه ای که مختاباد به تقی‌پور گفت که سخن گوی شهرداری نباشید! و تقی پور نیز خطاب به مختاباد گفت که شما نیز سخنگوی پیمانکاران و سازمان زیباسازی نباشید.

محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست شورا با اشاره به عدم پاسخگویی شورای شهر به گلایه‌های مردمی گفت: هفته گذشته جمعی از مردم تهران جلوی شورای شهر تجمع کردند اما کسی به اعتراض آنها توجه نکرد و نهایتا با حضور سازمان بازرسی شهرداری و من جلسه‌ای در شهرداری منطقه مذکور برگزار و مشکل این افراد حل و فصل شد اما خوب است که به گلایه‌های مردمی توجه کنیم.

حقانی افزود: از معاون برنامه ریزی و توسعه امور شهرداری می خواهم که یک بار برای همیشه بگوید که آیا شهرداری فروشگاه شهروند را فروخته است یا خیر!؟ تا تکلیفمان را بدانیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: