جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 خرداد 1395     
مدیران کنونی شهر افرادی هستند که خودشان در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اعلام اینکه بسیاری از مسئولان کنونی سازمان زیباسازی بچه های دیروز جنگ هستند، گفت: مدیران کنونی شهر افرادی هستند که خودشان در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند، پس نمی توانیم آنها را متهم به این کنیم که در رویداد مهمی همچون فضاسازی شهر، در زمینه توجه به ایام شعبانیه و آزادسازی خرمشهر اهمال کرده اند.

احمد دنیامالی با تکذیب اینکه در مصاحبه روز گذشته اش با یکی از خبرگزاری ها از اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت شهر انتقاد کرده است، تصریح کرد: برخی از دوستان معتقدند مقارن شدن اجرای این طرح با جشن های نیمه شعبان و فتح خرمشهر سبب شده که این ایام تحت تاثیر این طرح قرار بگیرد که صحیح نیست.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته نیز طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر به اجرا درآمد، افزود: ممکن است در برخی نقاط شهر تهران کج سلیقگی هایی در نصب تابلوها صورت گرفته باشد، اما دقت کردم و دیدم تابلوها در نقاطی نصب شده اند که پیش تر نیز تبلیغات لوازم خانگی نصب بوده است.

دنیامالی تاکید کرد: سهم قابل توجهی از آثار هنری این طرح از هنرمندان ایرانی است، در واقع دو سوم آثاری که به نمایش درآمده اند از آثار هنرمندان ایرانی هستند و باقی نیز از آثار هنری کشورهای مختلفی همچون هند، چین و اسپانیا و... است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ممکن است برخی معتقد باشند که در روند اجرای این طرح خوش سلیقگی لازم نشده اما اینکه فکر کنیم تعمدی بوده یا مدیران شهری خواسته اند جشن های نیمه شعبان و آزادی خرمشهر را تحت تاثیر قرار دهند، به شخصه چنین استنباطی نداشته ام.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: