جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1395     
مسئولان به جد به دنبال بهبود شبکه فاضلاب شهر تهران هستند

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به رغم همه کاستی ها اما فعالیت شرکت آب و فاضلاب مصداق واقعی اقدام و عمل است، گفت: مسئولان آبفا بسیار کارشناسی کار می کنند و به جد به دنبال بهبود شبکه فاضلاب شهر تهران هستند.

محمد حقانی پس از ارائه گزارش مدیرعامل شرکت آبفا، با تاکید بر اینکه هرکجا هم مشکلی بوده، حل شده است و تقریبا همه مناطق به شرکت آبفا کمک می کنند، تصریح کرد: تصور نمی کنم در مناطق شهر تهران منطقه ای داشته باشیم که همکاری نکند و با مشکل مواجه باشیم.

وی با اشاره به هزینه هایی که برای کرایه تانکرهای آب در سطح شهر تهران صرف می شود، عدد این کرایه ها را کلان دانست و گفت: پیشنهاد می کنم به مساله تصفیه خانه های محله ای و منطقه ای کد پروژه تعلق گیرد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در تصفیه خانه جنوب اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: یک سوم فاضلاب تهران در همین تصفیه خانه احیا می شود.

وی از شهرداری خواست به مجوزهای حفاری تخفیف هایی بدهد و ادامه داد: از آنجائیکه این حفاری ها تاثیر مستقیم بر بهداشت عمومی و محیط زیست دارند، از شهرداری می خواهم در این زمینه تخفیف هایی در نظر بگیرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: