جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 فروردين 1395     
رئیس ستاد شورایاری های شهر تهران:
بودجه شهرداری را شورا بسته است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ،رئیس ستاد شورایاری های شهر تهران خواستار تعیین تکلیف جایگاه شورایاری ها در شهرداری و شورا شد و گفت: شورایاران در امتداد شورا قرار دارند. از همین رو باید با حساسیت های بیشتری عملکرد آنان بررسی شود و در جهت ارتقا جایگاه شان گام های موثری برداشته شود

 مرتضی طلایی با تاکید بر اینکه جایگاه شورایاران باید در نیازسنجی های شهرداری و شورا به رسمیت شناخته شود، تصریح کرد: ممکن است برخی شورایاران به برخی موارد نقد دارند اما در جهت تخریب شهرداری نیست. ضمن آنکه شورایاران پشتیبان مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم منطقه 7 یک سری مطالبات از طریق شورایاران اعلام کردند که نیاز به توجه و رسیدگی دارد، گفت: مگر ما بودجه شهرداری را نبستیم. پس نباید به نوعی عمل کنیم که انتظارات شورایاران را بالا ببریم در حالی که شهرداری باید مطابق برنامه عمل کند.

رئیس ستاد شورایاری های شهر تهران با یادآوری اینکه اگر شهرداری مطابق مصوبات و با رعایت چارچوب بودجه عمل نکند، تخلف کرده است، خاطرنشان کرد: اگر شهرداری بخواهد مطالبات مردم را تحقق بخشد باید تخلف کند.

طلایی با انتقاد از اینکه تمام مشکلات مناطق به کمیسیون های تخصصی ارسال شده است اما به نظر می رسد چندان مورد توجه اعضای شورا قرار نگرفته اند، اظهارکرد: به نظر می رسد محلی از اعراب برای دیده شدن این خواسته ها وجود ندارد و بودجه را خود شورا با نگاهی از بالا به پایین می بندد. پس مشکلات از نظام برنامه ریزی ها است.

نایب رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد مشکلات حل شود، می بایست یک شیوه روشن و شفاف به مدیریت محله ای وجود داشته باشد.

طلایی همچنین کمبود سرویس های بهداشتی میدان هفت تیر و برخی میادین دیگر را از مهم ترین مشکلات شهروندان خواند و خواستار رفع این نیاز مهم پایتخت شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: