جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 اسفند 1394     
حل بحران سازمان اتوبوسرانی در گرو حمایت دولت است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر گفت: از اواخر دولت دهم کمک های دولت به سازمان اتوبوسرانی به صورت کامل قطع گردید و تا به حال هیچ گونه حمایتی از ناوگان صورت نگرفته است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز،اظهار داشت:  سازمان مدیریت شهری در شرایط نامناسب و وجود تحریم ها ، به دولت فشاری تحت عنوان کمک رسانی به ناوگان اتوبوسرانی نداشته و در این سالها سعی شد با کمک های حداقلی سازمان ها و نهادها امور پیش برده شود و از بروز مشکلات جلوگیری گردد.

وی در ادامه بیان کرد: علی رغم مطالبات شهرداری و شورای اسلامی شهر، دولت توان حمایت از این ارگان را نداشته ولی با تغییر شرایط، لغو تحریم ها و پسابرجام از دولت انتظار کمک و حمایت می رود و امیدواریم که این شرایط بحرانی سامان یابد.

قناعتی تصریح کرد: سالانه بین 500 تا هزار دستگاه اتوبوس از رده خارج می گردند که اگر ظرفیت اتوبوس ها را به 9 یا 10هزار دستگاه نرسانیم با این رشد جمعیت در تهران در آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: مسئولین دولتی باید با همکاری مدیریت شهری با توجه به حجم بالای مسافرین، خط 6و7 مترو هرچه سریعتر راه اندازی گردد.

قناعتی اذعان داشت: اگر اقداماتی در جهت توسعه حمل و نقل عمومی صورت نگیرد نمیتوان از شهروندان انتظار داشت که از استفاده از خودروی شخصی جلوگیری نمایند لذا تصمیماتی که اتخاذ می گردد در جهت رضایتمندی شهروندان محترم است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: