جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 بهمن 1394     
شهرداری تاکنون همیشه به استقبال همکاری با دولت رفته است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،معاون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدهای متعدد و ملاقات مردمی در منطقه 17 گفت: نگاه و رویکرد مدیریت شهری به اینکه شهرداری از یک نهاد خدماتی به اجتماعی تبدیل شود در منطقه 17 انصافا تبلور یافته است.

عباس جدیدی پس از استماع گزارش شورایاران منطقه 17 با تاکید بر اینکه در این منطقه تعامل بسیار خوبی بین نخبگان و هیات امنای مسجد و ان.جی.اوها و مسولان آموزش و پرورش و نیروهای بسیج وجود دارد، تصریح کرد: تعاملاتی که تاکنون شاهد آن بودیم توانسته خواسته های مردم و مسئولان را به یک رویکرد و هدف نزدیک کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساکنان منطقه 17 اکثریت ترک زبان هستند، با نگاه بومی خود و اتحادی که دارند مشکلات شان را حل می کنند، از همین رو جا دارد با توجه به مشکل بافت فرسوده و خطوط راه آهنی که منطقه را در دو بخش قطع کرده است، با یک نگاه و طرح ملی این معضل را برطرف کنیم.

جدیدی با تاکید بر اینکه اگر مشکلات ناشی از خطوط راه آهن برطرف نشود مشکلات منطقه همچنان لاینحل باقی می مانند، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از بن بست باید تعامل و همکاری اثربخشی بین دولت و شهرداری صورت بگیرد نه شهرداری با دولت. چراکه تاکنون همواره شهرداری تلاش کرده که با فراغ بال به استقبال همکاری با دولت برود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: