جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 بهمن 1394     
امیدواریم تا 2ماه آینده درخصوص خروج خط آهن از منطقه17 با راه آهن به توافق برسیم

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت خروج خط راه آهن از منطقه 17 و 18 گفت: پس از پیگیری های سال های اخیر جلسات بسیار خوبی با مسئولان شرکت راه آهن داشتیم و امروز کارشناسان بررسی خروج این خطوط از سوی طرفین معرفی شده اند.

احمد دنیامالی پس از استماع گزارش شورایاران منطقه 17 با اشاره به اینکه چون زمین این بخش امکان تغییر کاربری ندارد مشکلات هنوز باقی است، تصریح کرد: کارشناسان طرف شهرداری برای هر متر این زمین ارزش گذاری کرده اند اما مسئولان راه آهن مدعی هستند زمانی که می خواستند پروژه را اجرا کنند قرار بوده است پول پروژه از این زمین تامین شود.

وی ادامه داد: طرفین دیدگاه هایشان به یکدیگر نزدیک شده است. ضمن آنکه شرایط کنونی منطقه 17 و 18 نیز مرتب شده اند و از وضعیت گذشته در آمده و شرایط بهتری به دست آورده اند. در زمینه برطرف سازی مشکلات نیز شهرداری تلاش کرده در بخش جنوبی و شمالی خط ساماندهی های لازم همچون آسفالت کاری انجام شود.

دنیامالی خاطر نشان کرد: خروج این خط می تواند یک کار ماندگار باشد. از همین رو امیدواریم ظرف یک یا دو ماه آینده نگاه کارشناسان طرفین به یک توافق برسد. زیرا شهرداری پول ندارد به راه اهن بدهد اما راه آهنی ها می توانند از امکانات شهرداری  در قالب تهاتر استفاده کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: