جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 آذر 1394     
شرایط ترافیکی اجازه نداد در خدمت آقای طلایی باشیم

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرایط ترافیکی اجازه نداد در خدمت آقای طلایی باشیم، اما مطمئن باشید کار به طرح استعفای او در صحن علنی و رأی گیری نخواهد کشید.

مهدی چمران در حاشیه جلسه غیرعلنی شورای شهر درخصوص استعفای مرتضی طلایی از عضویت در شورای شهر گفت: آقای طلایی عزیز ما و یار غار ماست. همکاری پر تلاش که از هفته پیش تا به امروز هم کار را در ستاد شورایاری تعطیل نکرده است.

وی ادامه داد: موضوع استعفای آقای طلایی یک سوء تفاهم در تنظیم برنامه صحن بوده است. بنده هم با ایشان تماس گرفتم و در این خصوص صحبت کردم. از آقای طلایی خواستم که در جلسه امروز شورا حضور داشته باشند.

 چمران اضافه کرد: امروز هم شرایط ترافیکی اجازه نداد در خدمت آقای طلایی باشیم، اما مطمئن باشید کار به طرح استعفای او در صحن علنی و رأی گیری نخواهد کشید.

 همچنین رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درپاسخ به این سوال که آیا استعفای نائب رئیس در دستور جلسه شورای شهر بود،اظهار کرد: با صحبت های لازم قرار است ایشان در جلسات شرکت کنند و البته طرح استعفا در دستور جلسه نبود و روال رسمی هم طی نشده است.

او ادامه داد : مهمترین موضوع  دستور جلسه امروز، ارائه گزارش عملکرد درآمد و هزینه شهرداری تهران طی شش ماهه نخست سال ۹۴ بود که از سوی کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شد و حاکی از آن بود که همچون سال های گذشته حجم درآمدهای واصله در شش ماهه اول کمتر است که این موضوع بنا بر روال، طی دو ماه پایانی سال جبران می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین از تصویب ضوابط نصب آنتن، دکل و سایت ها در شهر تهران خبر داد و گفت: از سال ۹۳ این موضوع به صورت جدی در کمیسیون ها بررسی شده بود که سرانجام به تصویب رسید تا بدین ترتیب نصب دکل و آنتن در پایتخت ساماندهی شود.

تقی پور خاطرنشان کرد: توسعه ارتباطات مورد توجه همه نهادها به ویژه مدیریت شهری است اما این موضوع باید با رعایت ضوابط و مقررات باشد از این رو بر اساس مصوبه امروز شورای شهر ، مدیریت شهری در نصب دکل و آتن از نظر سیما و منظر شهری، ایمن سازی و سلامت شهروندان نظارت بیشتری را طبق قانون اعمال می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: