جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 آذر 1394     
تمامی اعضای شورا موافق ارائه گزارش شورایاران در صحن هستند

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که فعالیت شورایاران که برای خدمت به محله  خودشان تلاش می کنند، شایسته تقدیر است، افزود: شورایاران افرادی متدین و دلسوز مردم هستند که بدون دریافت هیچ وجهی در محلات، سعی بر اصلاح مشکلات دارند، به طوری که بخشی از مسائل را خود پیگیر می شوند و بخشی را به شورای شهر انتقال می دهند.

قناعتی با اشاره به این که انتقال بخشی از مشکلات محلات که در حوزه و اختیار مدیریت شهری است، از طریق دبیر محله یا منطقه منتقل می شود، اظهارکرد: شهرداران مناطق هم با تعامل و پیگیری که دارند درصدد رفع این مشکلات بر می آیند.

وی با بیان این که برخی از محلات و مناطق مشکلات ویژه ای دارند که با توجه به حجم و گستردگی آن در حوزه اختیارات و یا حل مشکل در سطح منطقه نیست، خاطرنشان کرد: این مشکلات باید در قالب یک طرح و لایحه در شورا بررسی شود و از ظرفیت شورای شهر و شهرداری تهران برای حل این مشکلات استفاده شود که درواقع به منظور رفع مسائل اینچنینی از دبیر شورایاران مناطق دعوت می کنیم در شورا حضور یابند و مشکلات فرامنطقه ای را اعلام کنند.

عضو کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاق دیروز شورا افزود:  اتفاقی که دیروز در شورای شهر رخ داد، موضوع ارایه گزارش عملکرد دبیران مناطق درصحن شورا بود که در جایگاه خود مهم به شمار می آید.

قناعتی با بیان این که موضوع دیروز به شکلی مطرح شد که سوء تفاهم ها و نظرات متفاوتی در پی داشت، خاطرنشان کرد: درحقیقت آقای طلایی موافق ارائه گزارش عملکرد دبیرشورایاری مناطق به صورت هر هفته و آقای چمران موافق هر دو هفته یک بار بودند.

وی ادامه داد: طبق اعلام آقای طلایی ارائه باید دیروز انجام می شد که دکتر چمران به هفته آینده موکول کرد و این دلخوری پیش آمد.

عضو کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که دلخوری آقای طلایی به دلیل این است که تصور می کنند دکتر چمران توجه کافی به موضوع شورایاران نداشته است، اظهار کرد:  هیات رییسه از شخص آقای چمران گرفته تا بقیه افراد، همه علاقه مند به حضور دبیرشورایاران مناطق هستند.

این مقام مسئول با اشاره به این که  تمامی اعضای شورای شهر علاقه مند به مطرح شدن مشکلات مناطق و ایجاد ارتباط کاری با دبیران شورایاران هستند، گت: در واقع  رابط شهر، منطقه و محله با پارلمان شهری دبیران شورایاری هستند چون در جریان مشکلات محلات و شهروندان هستند.

قناعتی در ادامه  با بیان این که امیدوارم آقای طلایی از تصمیمی که گرفته منصرف شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه 8 ساله ای که وی در شورا دارد وجود او در شورا نیاز است تا بتوانیم از وجود با برکتش استفاده کنیم.

وی با تاکید بر این که در روزبرگزاری جلسات شورا، ساعت های آغاز جلسات بهترین زمان برای ارائه دبیران شورایاری مناطق است، اظهار کرد: در ساعت های اولیه به دلیل سرحال بودن اعضا و عدم خستگی، مشکلات به خوبی مورد توجه اعضا قرار می گیرد و اکثر اعضای شورا موافق این امر هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: