جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 آبان 1394     
تونل شهدای غزه حتی از نیایش هم جلوتر است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تونل شهدای غزه گفت: همه تجربیات مهندسی جمع شده است تا شاهد آن باشیم که ساخت تونل شهدای غزه حتی از تونل بسیار پیشرفته نیایش هم یک قدم جلوتر باشد.

مهدی چمران درباره ویژگی های تونل شهدای غزه اظهار کرد: تجربه مدیریت شهری در ساخت تونل بسیار ارزشمند است به طوری که بعد از تونل رسالت، توحید و نیایش که هر کدام دارای ویژگی های خاصی در عرصه عمرانی هستند و تجهیزات پیشرفته ای دارند، شاهد ساخت تونل شهردای غزه بوده ایم که عملیات اجرایی آن به سرعت جلو رفت آنچنان که ظرف مدت 9 ماه آن را حفر کردند.

وی افزود: این تونل با طول 1080 متر در قالب دو تونل موازی است که هر کدام دارای سه لاین به اضافه خط مخصوص توقف و اورژانس هستند و از نظر لاینینگ، آب بندی و جمع آوری آب های سطحی و فوقانی، برای اولین بار در آن کانال های خاصی پیش بینی شده است که با لوله کشی، آب ها را جمع آوری می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز وسایل هوشمندسازی در تونل شهدای غزه نصب نشده، افزود: با نصب این تجهیزات این تونل آماده بهره برداری است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تونل می تواند پاسخگوی بار ترافیکی منطقه باشد، افزود: ترافیک تهران آنقدر سنگین و فراوان است که ساخت تونل هم راه به جایی نمی برد و نیازمند کار بیشتر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: