جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 آبان 1394     
افزایش نرخ کرایه تاکسی غیر قانونی است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران  گفت : نرخ تاکسی سالی یک بار تعیین می شود و نرخ جدید توسط شهرداری به شورای شهر پیشنهاد داداه شده و شورای شهر ان راتصویب می کند.

سرخو در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، با اشاره به اینکه بر اساس سنت هر سال افزایش قانونی کرایه های تاکسی تا اواخر سال به طول می انجامد گفت :شورای شهر نرخ کرایه تاکسی را به گونه ای تعیین می کند که نه به مردم و نه به رانندگان تاکسی فشار بیاید و قطعا زیر نرخ تورم سالیانه کشور خواهد بود .

وی افزود : در این حوزه شورا با تعدیلات و تغییراتی که در ارتباط با نرخ تاکسی  انجام می دهد برای سال آینده تصمیم گیری می نماید.

وی اظهار داشت : نظارت برتاکسی ها توسط سازمان تاکسیرانی انجام می شود و اگر تخلفی صورت گیرد توسط هیات رسیدگی به تخلفات تاکسیرانی بررسی می شود و طبق ایین نامه های شورای شهر در مورد تخلف ایجاد شده تصمیم گیری و برخورد می گردد.

سرخو در ادامه گفت : شماره های عمومی که اعلام شده به صورت گویا پاسخگو و اعلام کننده اعتراض و شکایت شهروندان بوده و قطعا پی گیری خواهد شد.

وی اظهار داشت : شورای شهر مصوباتی بر اساس کمک های عمومی مانند طول درمان و سفرهای سیاحتی  و زیارتی برای رانندگان و خانوادهایشان قرار داده که توسط سازمان تاکسیرانی به عنوان کمک های رفاهی به تاکسیرانان ارائه می شود .

وی در ادامه اظهار داشت: هرگونه افزایش نرخ توسط تاکسی‌ها خلاف قانون بوده و به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نیاز دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: