جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 شهريور 1394     
ضرورت راه اندازی سامانه ارتباط مردمی شوراها

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: سامانه ارتباط مردمی شورا یکی از نیازهای شورای شهر ارتقای عملکرد مدیریت شهری محسوب می‌شود.

مجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر ، با بیان اینکه شورای شهر نیازمند ارکانی برای ارتقا در مدیریت است، اظهار کرد: مجموعه مطالبات از جمله ایجاد سامانه اطلاعاتی به هنگام مستقل شورای شهر، پژوهشگاه مناسب برای تحقیقات علمی و کارشناسی طرح‌ها و لوایح، ایجاد سامانه ارتباط مردمی تلفنی و پیامکی، طراحی دیوان محاسبات برای ساماندهی و نظارت عملکرد مالی شهرداری، تدوین نظام نامه نظارت بر  180 نمایندگی محول شده از سوی شورا، تهیه ساز و کار نظارت بر اشخاص حقیقی و حقوقی حمایت شده،پیوست‌های مطالعاتی و گزارش‌های اثر بخش، تاثیر بسزایی در ارتقای عملکرد مدیریتی شورا دارد که به این مهم باید توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: موارد ذکر شده در کنار یکدیگر می‌تواند وضعیت مطلوبی را برای مدیریت شهری و به تبع شهر رقم بزند.

شاکری در ادامه گفت: اعضای شورای شهر سوم نیز بر ضرورت این موارد تاکید داشتند که بدون آن‌ها نمی‌توان داوری مناسب داشت چراکه شورا نیازمند سامانه اطلاع رسانی مردمی است تا اتفاقات شهر را آنلاین دریافت کند و این یکی از نیازهای مهم شورای شهر محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: اگر عزم جدی برای پی‌گیری این موارد وجود داشته باشد، تا 2 الی 3 ماه آینده به سرانجام می‌رسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: