جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 دی 1402     
شکراللهی: مردم صحنه انتخابات را خالی نخواهند گذاشت

 یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور همه اجزاب و سلیقه‌های مختلف سیاسی در عرصه انتخابات، یکی از مولفه‌های اثرگذار در افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

منصور شکراللهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه های اثرگذار در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: مردم ما، مردمی بزرگ و نجیب هستند و قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد اما بهتر است که مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیری که داشتند تاکید کردند که برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید همه احزاب و گروه های سیاسی به صحنه آمده و کمک کنند. رئیس جمهور نیز دیداری را با سران گروه ها و احزاب مختلف سیاسی در زمینه انتخابات برگزار کرد.
 
این عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: نباید با نظام قهر کرد و همه باید پای صندوق های رای بیایند. باید تمام سلایق و گروه های سیاسی در صحنه انتخابات کاندیدا داشته باشند.
 
نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و دشمنان تحریم هایی را علیه مردم ما وضع کرده اند، تصریح کرد: دشمن ۴۳ سال است که تحریم را بر مردم ما روا داشته است و این تحریم ها بر معیشت مردم تاثیر می گذارد اما مردم ما نظام و انقلاب خود را دوست دارند و اینگونه نیست که به خاطر این مسائل صحنه انتخابات را خالی کنند.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند خطاب به مسئولان گفتند که اگر حتی نمی توانید مشکلات مردم را حل کنید به آنان احترام بگذارید. باید برای مردم احترام قائل شد. مسئولان و خادمان باید احترام و عزت مردم را نگه دارند.
 
شکراللهی در پایان تاکید کرد: همه این مولفه ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار خواهد بود و مسئولان باید به این مولفه ها توجه داشته باشند. قطعا مشارکت حداکثری در انتخابات در حل مکشلات مردم موثر بوده و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: