جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 دی 1402     
خبرنگار صهیونیست: اسرائیل طرف پیروز جنگ نیست

 خبرنگار یک شبکه صهیونیست اذعان کرد که رژیم اشغالگر برخلاف ادعاهای مقامات این رژیم طرف پیروز در جنگ نیست.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم می‌تواند روزی سه بار بگوید: «تا زمانی که پیروز نشویم متوقف نمی‌شویم» اما سخنان یوآو گالانت، وزیر جنگ نشان می‌دهد که اسرائیل به زودی «از مرحله فعلی جنگ به انجام عملیات ویژه» خواهد رفت که این امر پایان جنگ است.
 
خبرنگار این شبکه عبری‌زبان با بیان اینکه این اتفاق (توقف جنگ) قبل از تحقق اهداف تعیین شده برای جنگ در غزه رخ می‌دهد، گفت که اسرا بازنگشته‌اند و حماس شکست نخورده است و موشک‌ها هر روز از نوار غزه شلیک می‌شوند.
 
وی در ادامه افزود: زندگی در برخی مناطق نوار غزه با ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و ازسرگیری فعالیت بازار جبالیا به روال عادی بازگشته است.
 
خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در پایان گفت: اینگونه پیروز جنگ نمی‌شویم و محال است که به دیارمان بازگردیم.
 
این در حالی است که پیشتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مقیاس و شدت عملیات طوفان‌الاقصی اذعان کرد و گفت «حمله حماس حس امنیت اسرائیلی‌ها را عمیقا متزلزل کرده و نگاه آنها را به جهان اطراف تغییر داده است.»
 
گالانت در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال گفت: هفتم اکتبر خونین‌ترین روز برای مردم یهود از سال ۱۹۴۵ بود. جهان باید متوجه این شود. این مورد متفاوت است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یوآو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم در جلسه دوشنبه شب حزب لیکود نیز در این باره گفتند جنگ در غزه و مرزهای شمالی اراضی اشغالی به پایان خود نزدیک نشده‌ و چندین ماه ادامه خواهد داشت.
 
رژیم صهیونیستی روز گذشته از ورود تجاوزات به غزه به مرحله سوم خبر داد.
 
با اعلام رسمی ورود ارتش اشغالگر به «مرحله سوم» جنگ در نوار غزه، مقاومت فلسطین به مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی گاه با هدف قرار دادن خودروهای اشغالگر و گاه با پرتاب راکت ادامه می‌دهد. در سایه ادامه حملات هوایی و زمینی صهیونیست‌ها بحران انسانی با کمبود کمک‌های بشردوستانه و کمبود تجهیزات پزشکی وارد شدیدترین مرحله در تاریخ بیش از ۱۷ سال محاصره این باریکه می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: