جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1402     
بـررسـی اطـمـیـنـان در هـوش مـصـنـوعـی

 انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت با همکاری دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر این دانشگاه، سمینار «یادگیری ماشین قابل اعتماد: بررسی اطمینان در هوش مصنوعی» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این سمینار دوشنبه هشتم آبان ماه ساعت ۱۴، با ارائه محمد سبک‌رو ـ پژوهشگر در پژوهشگاه دانش‌های بنیادین IPM و Okinawa institute of Science and Technology، به صورت حضوری در آمفی تئاتر دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.
 
مدل‌های هوش مصنوعی در حالی که غالبا به موفقیت قابل توجهی دست می‌یابند، قابلیت اطمینان آنها مکررا تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. در این برنامه پارادایم‌های اصلی یادگیری ماشین با وجود نگرانی در مورد قابلیت اعتماد آن بررسی خواهد شد تا موضوعاتی شامل نشت دانش، حفظ حریم خصوصی، حفظ مالکیت معنوی، تاب‌آوری در مقابل طیف گسترده‌ای از حملات و یادگیری منصفانه را واکاوی کند. به علاوه چالش‌هایی که به آن کمتر پرداخته شده و جنبه‌های اساسی این موضوع را که به تعریف قابلیت اعتماد می‌انجامد مورد بحث قرار می‌دهد تا نیاز به درک جامع‌تر،‌ پیرامون هوش مصنوعی را برجسته کند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شناسه https://t.me/csssa_iust مراجعه کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: