جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 مهر 1402     
ذاکر: رژیم صهیونیستی در غزه هولوکاست آفرید

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونسیتی در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: امروز این جنایت بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی از جمله ژنو محکوم است و عاملان آن جنایتکاران جنگی تلقی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه اظهار کرد:  آمریکا و اسرائیل امروز مردم غزه را فریب دادند و آنها را در بیمارستانی جمع کردند و مردم در کنار مجروحین قرار گرفتند اما ناگهان بمب آمریکایی بر سر آنان فرود آمد.
 
وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اگر جرات داشتند در مقابل رزمندگان اسلام که شبانه با بال موتوردار بر سر آنها فرود آمدند، می‌ایستادند نه در مقابل زن و مرد، پیر و بچه‌ها و خردسالان و نوزادان غزه؛ امروز این جنایت بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی از جمله ژنو محکوم است و اینها جنایتکاران جنگی تلقی می‌شوند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز در غزه هولوکاست آفرید و مسلمانان را سوزاند، از مردم ایران خواست تا در کنار مردم غزه بایستند مردم غزه بدانند که تنها نیستند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: