جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 شهريور 1402     
شایان مصلح: از ذوب آهن بیشتر ‌می‌شنوید

 مدافع ذوب‌آهن می‌گوید این تیم وضعیت خوبی دارد و در آینده از ذوب‌آهن بیشتر می‌شنوید.

شایان مصلح در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با حضورش در ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط این تیم نسبت به سال‌های قبل تفاوت پیدا کرده و کادر و بازیکنان جدید به این تیم آمدند. همه چیز دست به دست هم داده که تجربه جدیدی در این تیم رقم بخورد. عملکرد تیم محمد ربیعی تا اینجا مثبت بود و بعد از این هم از ذوب‌آهن بیشتر خواهید شنید. بازیکنانی که به ما اضافه شدند، به مرور زمان بیشتر به کار تیم می‌آیند و شرایط تیم بهتر می‌شود.
 
او ادامه داد: ذوب‌آهن نیاز به زمان دارد و کم کم آن تیمی که حرفی برای گفتن خواهد داشت را می‌بینید. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. به نظرم تیم آن جوری که باید بسته شده است و از نیروی جوان و باتجربه در تیم استفاده می‌شود. ما تیم بسیار خوبی داریم. به مرور زمان می‌شود ذوب‌آهن را به جایگاه گذشته‌اش برگرداند. با یک سال نمی‌شود بهترین نتایج را رقم زد اما این تیم در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت.
 
مدافع ذوب‌آهن درباره وضعیت آمادگی خودش بیان کرد: من شرایط جدیدی را تجربه می‌کنم. قبلا دفاع چپ بازی می‌کردم و حالا دفاع وسط هستم. این تجربه جدیدی است و راضی‌ام. امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم.
 
او در رابطه با آشتی هواداران با این تیم گفت: در بازی با سپاهان هوادارانمان ورزشگاه را پر کردند. بعد از این هم اگر نتیجه خوب کسب کنیم، هواداران به ورزشگاه می‌آیند. تیم ما می‌تواند این شرایط را به وجود بیاورد. ستاره‌ها و تیم خوبی داریم و احساس می‌کنم هواداران کم کم می‌آیند و امیدوارم تنهایمان نگذارند و با کمکشان می‌توانیم بازی به بازی پیشرفت کنیم.
 
مصلح در پایان اضافه کرد: چیزی که به آن خوشبین هستیم آینده ذوب‌آهن است. بازیکنان جوان خوبی داریم و کادر فنی جدید می‌خواهند وضعیت خوبی برای تیم ایجاد کنند. امسال می‌خواهیم در بالای جدول باشیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تاکنون بازی‌های خوبی انجام دادیم و یکی دو اشتباه داوری هم به ضررمان شد که می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: