جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 شهريور 1402     
کنگره سالیانه دانشجویان علوم‌پزشکی کشور مهرماه برگزار می‌شود

 معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از برگزاری بیست و چهارمین کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: در این کنگره شاهد ثبت رکورد بی‌ سابقه در میزان مشارکت و استقبال دانشجویان با دریافت دو هزار و ۳۱۴ مقاله بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر و ابراز خرسندی از میزان مشارکت دانشجویان در بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، تصریح کرد: دو هزار و ۱۸۲ مقاله و ۱۳۲ طرح و اختراع فناورانه که در مجموع بالغ بر دو هزار و ۳۱۴ مقاله و تولید علمی می‌شود، در مهلت تعیین شده به دبیرخانه‌ کنگره ارسال شد.
 
وی با بیان اینکه این مقالات و طرح‌های فناورانه در مدت یک ماه توسط ۱۸۰ داور دانشجو و ۱۰۰ داور هیات علمی(هر مورد توسط سه دانشجو و یک استاد هیات علمی) مورد داوری قرار گرفتند، افزود: بعد از تکمیل ثبت‌نام، منتخبین دانشجویی در سه بخش سخنرانی(۲۰۰ عنوان)، ارائه پوستر(۳۸۰ عنوان) و Eposter(۷۵۰ عنوان) به ارائه در کنگره سالیانه که ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد، می‌پردازند.
 
به گفته وی، برای اولین بار ارائه پوستر در کنگره امسال به صورت هوشمند و از طریق نمایشگر صورت می‌گیرد و نیازی به چاپ فیزیکی پوستر نیست. همچنین منتخبین بخش E-poster در سایت معرفی شده از طرف کنگره می‌توانند نسبت به ارائه عناوین خود اقدام کنند و برای شرکت حضوری در کنگره از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند بود.
 
دکتر پناهی یکی از ویژگی‌های این دوره از برگزاری کنگره را برگزاری پیش رویدادها با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی دانست و گفت: برای اولین بار در کنگره سالیانه، پیش رویدادهایی با همکاری سایر کمیته‌ها مثل کمیته تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مشهد، اصفهان و تبریز با هدف افزایش مشارکت آنها در کنگره برگزار شده است.
 
به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه در محل برج میلاد به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و میزبانی دانشگاه بقیةالله برگزار خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: