جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 شهريور 1402     
مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران تاکید کرد
ضرورت تقویت و گسترش سرمایه انسانی متخصص محیط زیست

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران محیط زیست را یکی از نقاط اتحاد آفرین در کشور توصیف کرد و گفت: تقویت و گسترش سرمایه انسانی متخصص محیط زیست در بدنه تشکل های مردمی مورد تاکید است.

حلیا سادات حسینی در نخستین نشست هم‌اندیشی سمن‌های محیط زیست که با حضور احمد قیومی - فرماندار تهران - برگزار شد، به نقش و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در توسعه فرهنگ محیط زیستی و حفظ و صیانت از محیط زیست کشور اشاره کرد و گفت: بدون شک حفاظت از محیط زیست بدون حضور مردم دست نیافتنی و در این مهم نقش سمن‌ها انکارناپذیر است.
 
 مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افزود: سازمان‌های مردم نهاد به علت ارتباط با بدنه مردم حتما اثربخشی خواهند داشت لذا لازم است سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار ما قرار گیرند تا شهروندان را در مسیر درست و تخصصی فرهنگسازی پیش ببریم.
 
 حسینی با بیان اینکه گسترش و تعمیق مشارکت‌های مردمی نیازمند سازماندهی، نهادسازی و ایجاد شـرایط سـاختاری مناسـب است، بر ضرورت تقویت و توسعه تشکل‌ها و سرمایه انسانی متخصص تاکید کرد و گفت: تقویت ظرفیت سرمایه انسانی تشکل‌ها را در شهرداری تهران دنبال خواهیم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: