جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 مرداد 1402     
وضعیت جوی مرزهای غربی و عتبات عالیات

 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات، توضیح داد: آسمان مهران فردا (۲۹ و ۳۰ مرداد) صاف، گاهی وزش باد با احتمال گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضاف کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا (۲۹ مرداد) صاف، در بعضی ساعات وزش باد با احتمال گرد و خاک خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۸ و ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان چذابه پس فردا (۳۰ مرداد) صاف، در بعضی ساعات وزش باد با احتمال غبار با بیشترین و کمترین دمای ۴۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
 
وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا (۲۹ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما ۴۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی این منطقه دوشنبه (۳۰ مرداد) ) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با احتمال گرد و خاک با با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۴۷ درجه سانتیگراد مواجه خواهیم بود.
 
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان قصر شیرین فردا ( ۲۹ مردادماه) صاف، گاهی وزش باد با احتمال گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. پس فردا (۳۰ مردادماه) نیز وضعیت جوی این منطقه صاف گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۲۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.
 
وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا (۲۹ مرداد) نیمه ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق و خیزش گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا ( ۳۰ مرداد) آسمان این منطقه نیمه ابری، گاهی وزش باد و گرد و خاک و به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود و دما در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به  ۳۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.
 
ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی فردا (۲۹ مرداد) کمی‌ ابری، وزش باد، بعداز ظهر نیمه ابری، وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق و گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۳۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان باشماق پس فردا (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا (۲۹ مرداد) صاف تا کمی ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۴۶ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳۰ مرداد) صاف و وزش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
 
وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا و پس فردا(۲۹ و ۳۰ مردادماه) صاف و وزش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا (۲۹ و ۳۰ مردادماه) صاف و وزش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک  خواهد بود و دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.
 
ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا توضیح داد: آسمان این شهر صاف و وزش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: