جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 مرداد 1402     
آلگری شرط فروش ولاهوویچ را اعلام کرد

 سرمربی یوونتوس از عملکرد مهاجم تیمش ابراز رضایت کرد با این حال گفت که در صورت پیشنهاد خوب مالی مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسکای اسپورت ایتالیا، دوشان ولاهوویچ یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ باشگاه یوونتوس است. این مهاجم صربستانی مشتریان زیادی پیدا کرده و با توجه به بحران مالی که یوونتوس با آن مواجه است احتمال فروش او زیاد است.
 
رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و چلسی تیم‌هایی هستند که گمانه‌زنی درباره حضور ولاهوویچ در آنها زیاد است.
 
آلگری اینگونه به جدایی احتمالی مهاجم تیمش واکنش نشان داد: دوشان به خوبی کار می‌کند. او مصدومیت شدید و سختی را تجربه کرد اما اکنون وضعیتش خوب است. من ترجیح می دهم این بازیکن در خط حمله تیم حضور داشته باشد. او مهاجم نوک تیم است و دوست دارم باقی بماند اما اگر پیشنهاد خوب مالی به باشگاه برسد آن را بررسی خواهیم کرد. به هر حال هدف ما و باشگاه این است که از نظر مالی استقرار و آرامش داشته باشیم.
 
او ادامه داد: من چنین مسائلی را به باشگاه واگذار می کنم و تنها در مورد مسائل فنی صحبت می کنم. از نظر فنی ولاهوویچ بازیکن خوبی است و به او نیاز داریم.
 
ولاهوویچ در دیدار دوستانه اخیر یوونتوس برابر جوانان باشگاه که با پیروزی ۸ بر صفر بیانکونری به پایان رسید دو گل به ثمر رساند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: