جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 تير 1402     
یوتیوب ۱۸ شبکه وابسته به انصارالله یمن را بست

 رسانه‌ جنگ یمن اقدامات خصمانه «یوتیوب» را محکوم و تاکید کرد، هدف آن تضعیف اراده مردم یمن مخالف با پروژه آمریکایی-صهیونیستی است.

 
به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، یوتیوب روز دوشنبه در اقدامی خودسرانه ۱۸ شبکه رسانه‌ جنگ یمن، گروه موسیقی «انصارالله»، واحد تولید آثار هنری و مستند و روضه الشهدا را تعطیل کرد.
 
این در حالی است که تعداد مشترکان شبکه‌های بسته شده به بیش از ۵۰۰ هزار مشترک رسید و همچنین حاوی بیش از ۷ هزار ویدیو بود و تعداد بازدید از آنها به بیش از ۹۰ میلیون بازدید رسیده است.
 
رسانه‌ جنگ یمن تاکید کرد، تعطیلی اخیر پلتفرم‌های این کشور در کنار دیگر پلتفرم‌های ملی در «یوتیوب»، «فیس‌بوک» و «توئیتر» نشان‌دهنده «استانداردهای دوگانه و سیاست یک بام و دو هوایی است که توسط مدیریت این شرکت‌ها در حمایت از خصومت‌ها به رهبری ائتلاف متجاوز آمریکایی، عربستانی و اماراتی به یمن، از لحاظ سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و اجتماعی برای تضعیف اراده یمن دنبال می‌شود.»
 
رسانه جنگ یمن اقدامات خصمانه «یوتیوب» را محکوم کرد و آن را نوعی «تروریسم فکری» دانست. رسانه جنگ یمن بستن شبکه‌های یوتیوب را «به‌منظور بهره‌برداری از دارایی‌های رسانه‌ای کشورهای متجاوز برای خدمت به پروژه استعماری خود» دانست.
 
صفحات، حساب‌ها و شبکه‌های ملی یمن پیش از این بدون هیچ توجیهی در معرض بسته، ممنوعیت و محدودیت‌های مستمر قرار داشتند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: