جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 تير 1402     
اقتدار و مهربانی سرلوحه ماموریت های پلیس است

 

فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با وی گفت: در برقراری نظم، امنیت و آرامش برای مردم، اقتدار و مهربانی در سرلوحه کار ما قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در دیدار با حجت الاسلام " محمد اسماعیل زارعی کیاپی" رئیس سازمان نیروهای مسلح استان و جمعی از مسئولان قضایی با  در دفتر فرماندهی انتظامی استان ضمن خیر مقدم گویی، گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان و معاندان نظام علیه کشور با اقدامات آفندی و مقابله ای در حوزه عملیات روانی و برنامه ریزی در حوزه های امنیتی و انتظامی موفق شدیم تا امنیتی پایدار و احساس آرامش را در جامعه برقرار کنیم .
وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان با ارتقای کیفی خدمات انتظامی و ماموریتی و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پشتوانه مردمی و استفاده از همه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی در دفاع از ارزش های انقلاب ذره ای کوتاه نخواهد آمد و تا پای جان ایستادگی خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پلیس مقتدر، مظهر انقلاب و نظام و در خدمت به مردم است، افزود: این استان با توجه به شرایط ویژه ای که دارد و توریستی بودن، همواره در حوزه های مختلف ماموریتی با عوامل ناامنی و هنجارشکنان مقابله می کنند.
سردار مفخمی، یادآور شد: اقدامات و تدابیر لازم در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در سواحل صورت گرفته تا فضایی امن برای مسافران و گردشگران مهیا شود.
وی اقدامات ایجابی و فرهنگی و حضور کنشگران اجتماعی و تشکل های مردمی در حوزه عفاف و حجاب و نیروهای ارزشی در سطح اجتماع برای حمایت از پلیس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بر استمرار آن از تاکید کرد.
حمایت از پلیس در برخورد قاطع با گردن کشان و مجرمان
حجت الاسلام و المسلمین "محمداسماعیل زارعی" رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب سردار مفخمی به فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: ما از پلیس برخورد قاطع با گردن کشان و مجرمان را خواستاریم و از آنان حمایت می کنیم.
وی اقتدار پلیس را مایه آرامش مردم دانست و افزود: استان مازندران با توجه به وضعیت ملی در حوزه گردشگری نیاز به آرامش و امنیت دارد و از سوی اقشار مختلف جامعه انتظار دارند پلیس با آنان بر خورد کند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مازندران تاکید کرد: مازندران حیاط خلوت مجرمان نبوده و پلیس با حمایت دستگاه قضائی و برخورد سخت با این افراد امنیت را در جامعه برقرار می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: