جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 مرداد 1394     
شورای بازنگری نظامات برنامه‌ریزی شهرداری را لغو نکنید

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون بودجه در مخالفت با «طرح لغو شورای بازنگری؛ اصلاح و هماهنگی نظامات برنامه ریزی و اجرایی شهرداری تهران» اظهار کرد: با لغو این مصوبه قدرت اجرایی شورا را به شهرداری تهران می‌دهیم و این کار اشتباه است.

علیرضا دبیر در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت طرح «لغو مصوبه مجوز تشکیل شورای بازنگری؛ اصلاح و هماهنگی نظامات برنامه ریزی و اجرایی شهرداری تهران» تصریح کرد: ‌شورای سوم به درستی مصوبه‌ای را گذرانده تا بسیاری از اختیارات در دست شورا باشد و در حال حاضر نیز دو نفر عضو شورای بازنگری؛ اصلاح و هماهنگی نظامات برنامه ریزی و اجرایی شهرداری تهران هستند تا نظارت بیشتری بر عملکرد شهرداری داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم اعضای این شورا را افزایش دهیم مشکلی ندارد اما شورا را لغو نکنیم. در دوره قبل رییس کمیسیون برنامه و بودجه عضو بود اما در این دوره من خودم کاندید نشدم و دو نفر دیگر را پیشنهاد کردم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این کار اجرا نیست و برنامه ریزی برای کار اجرا است؛ پیشنهاد کرد به جای لغو مصوبه آن را اصلاح کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: