آمازون اعلام کرد شبکه تحویل خود را در دوران پساکرونا، بهینه کرده است تا سرعت تحویل آن افزایش پیدا کرده و هزینههایش کمتر شود و همزمان، انتشار کربن این غول تجارت الکترونیک را هم کاهش دهد.
به گزارش ایسنا، این فروشگاه اینترنتی اعلام کرد که با تغییر سیستم مدیریت موجودی و همچنین قابلیتهای جستوجو برای نشان دادن اقلامی که به مشتریان نزدیکتر هستند، زمان تحویل را کاهش داده و در نتیجه، تماس مشتری پیش از دریافت محصول، ۱۲ درصد کمتر شده است.
در شرایطی که تقاضای مصرفکننده ضعیف شده، آمازون و خردهفروشان آنلاین دیگر، تلاشهایی را برای کاهش هزینههای تحویل در منزل و بازگشت انجام دادهاند.
آمازون هفته گذشته به مشتریان آمریکایی پیشنهاد کرد با مراجعه برای دریافت خرید خود، به جای ارسال آن به نشانی خانهشان، ۱۰ دلار دریافت کنند.
بر اساس گزارش رویترز، این شرکت پس از یک دوره رشد انفجاری، به کاهش هزینه روی آورده و اقدامات متعددی برای کاهش هزینههای مربوط به تحویل در سراسر شرکت انجام داده است.