جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 ارديبهشت 1402     
ابراز نگرانی چمران از اجاره دادن غرفه‌های اطراف پارک دانشجو

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای شهر تهران از اجاره غرفه‌های متعدد در حریم پارک دانشجو ابراز نگرانی کرد.

 مهدی چمران نیز در واکنش به انتقادات مختلف پیرامون احداث غرفه‌های متعدد در اطراف پارک دانشجو و حریم تئاتر شهر، گفت: ما تجربه‌ای در این خصوص داشتیم و پارک لاله هم اینگونه شد که گفتند اجازه دهید دستفروشان بطور موقت اینجا بمانند اما حالا سال‌هاست که آنها ماندگار شدند و من از وضعیت پارک دانشجو نگران هستم که بسیار بسیار خطرناک است.
 
وی گفت: شب عید شهرداری با احداث غرفه در پارک دانشجو و اطراف تئاتر شهر رسما غرفه‌ها را به دستفروشان اجاره داد و قرار بود تا شب عید این اتفاق بیفتد تا کمکی به دستفروشان شود؛ اما حالا می‌بینیم که تابلو زدند و من احساس خطر می‌کنم که ممکن است اتفاق پارک لاله دوباره تکرار شود و من آن زمان به معاون شهردار گفتم که آیا با کرایه دادن این غرفه‌ها به دستفروشان که قرار است موقتی باشد زورتان می‌رسد که بعدا آنها را جابجا کنید؟ که در جواب گفتند بله می‌توانیم.

انتقاد سروری از مدیریت هیات رئیسه شورا در نگهداشتن تذکر عضو غایب
 
پرویز سروری نیز صبح امروز در تذکر پیش از دستور با انتقاد از عملکرد هیات رئیسه در نوبت دهی برای بیان تذکرات گفت: این که نمی‌شود ما نماینده قانون هستیم و نباید کسی که در صحن نیست و غایب است و دکمه تذکر را برایش می‌زنند و حتی در زمان مقرر هم که باید تذکرش را ارائه کند در صحن نیست، نوبتش را نگهدارند.
 
وی افزود: هیات رئیسه با مدیریت غلط این تذکر را نگه می‌دارد و دوباره این فرصت را می‌دهد که فرد غایب تذکرش را بدهد که لازم است منشی جلسه در این خصوص توضیح دهد.
 
مهدی چمران در واکنش به این تذکر گفت: حذف و اضافه تذکر در اختیار ما نیست و سیستم خودش این کار را انجام می‌دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: