جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 فروردين 1402     
رئیس شورای شهر تهران خبر داد
مسکوت ماندن موضوع انحلال شرکت کنترل ترافیک تا برگزاری جلسه مشترک اعضای شورا و شهردار تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مسکوت ماندن موضوع انحلال شرکت کنترل ترافیک شهر تهران تا برگزاری جلسه مشترک میان اعضای شورا و شهردار تهران خبر داد.

 مهدی چمران در حاشیه یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی مطرح شده مربوط به انحلال شرکت کنترل ترافیک شهر تهران و قرار گرفتن در زیرمجموعه موسسه رایانه شهر گفت: با توجه به صحبت‌هایی که امروز شد مقرر شد تا قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران در ارتباط با انحلال این شرکت، فعلا این موضوع به صورت مسکوت بماند تا پس از برگزاری این جلسه در ارتباط با انحلال و ادغام آن تصمیم گیری‌های لازم انجام شود.
 
 مهدی عباسی نیز در تذکری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حواشی شرکت کنترل ترافیک گفت: تجهیزات کنترل شهری برای صیانت از مردم است و اطلاعات آنها همگی در شرکت کنترل ترافیک اتفاق می‌افتد و از بین بردن زیرساخت به معنای ایجاد فرصت برای دشمنان قسم خورده کشور و از بین بردن امنیت شهر است.
 
وی ادامه داد: این دست از کارها صرفاً به دلیل بی دقتی نیست شرکت‌های بسیاری در شهرداری تهران وجود دارد؛ اما چرا دست بر روی شرکتی گذاشته می‌شود که تمامی اطلاعات در آنجا وجود دارد؟.
 
عباسی گفت: اخیراً جاسوسی که محکوم به اعدام شد برای مسئولان تصمیم سازی می‌کرد و باید مراقب بود. هنگامی که مسئله تروریستی صورت می‌گیرد نیروهای امنیتی کشور از همین ابزارها استفاده می‌کنند و حال این ابزارها مختل شود!



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: