به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر رویکرد و تلاش مجموعه سایپا در به روز رسانی محصولات که قاعدتا با هدف ارتقای ایمنی خودروها و تضمین سلامت مردم در تصادفات جاده ای هدف گذاری شده قابل تقدیر است و امیدواریم شاهد نتایج خوبی در این زمینه باشیم.
عادل نجفزاده اقدامات کیفی صورت گرفته از سوی تیم مدیریتی جدید گروه سایپا در طول یکسال اخیر مبنی بر اصلاح نیروی انسانی حوزه کیفیت به منظور افزایش بهره وری کیفی محصولات، بازرسی قبل از تحویل خودروهای کامل (PDI) برای محصولاتی که در گذشته در پارکینگ ها به صورت نیمه کامل تولید می شدند، انجام پروژه های متعدد روی خودرو شاهین و افزایش رضایت چشمگیری در تمامی حوزه های کیفیت، فروش و خدمات پس از فروش شاهین و سایر اقدامات کیفی در گروه خودروسازی سایپا را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: تغییر رویکرد و تلاش مجموعه سایپا برای به روز رسانی محصولات که قاعدتا با هدف ارتقای ایمنی خودروها و تضمین سلامت مردم در تصادفات جاده ای هدف گذاری شده قابل تقدیر است و امیدواریم شاهد نتایج خوبی در این زمینه باشیم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه خودروسازان جهش خوبی در به روز آوری محصولات خود داشته اند هر چند که برای داشتن صنعت خودرو ایده آل و پایدار می بایست تلاش مضاعفی در به کارگیری مزیت های رقابتی و مولفه های تولید با توجه به توانمندی های موجود در کشور داشته باشیم.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با توجه به بهبود 59 درصدی شاخص نرخ برگشت از تعمیرات در دو ماه یا سه هزار کیلومتر و همچنین کاهش 14 درصدی تعداد شکایات مشتریان از محصولات سایپا اذعان داشت: گسترش خدمات پس از فروش مجموعه سایپا با توجه به استقبال مشتریان از محصولات سایپا یکی از ضرورت ها است و لازم است گروه سایپا با رویکردی تعمیمی ارایه خدمات مناسب در بزرگراه ها و حاشیه جاده های اصلی کشور را نیز در دستور کار خود قرار دهد.