جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 آبان 1401     
نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:
لزوم حرکت به سمت مدیریت داینامیک و پویا در مدیریت شهری

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید برای پویایی و بهره‌گیری از تجربیات به روز دنیا از مدیریت استاتیک خارج شویم، افزود: مدیریت شهری باید به سمت مدیریت داینامیک و پویا حرکت کند.

پرویز سروری در مراسم بهره‌برداری از نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) گفت: عنصر مفقوده‌ای در استفاده بهینه از امکانات کشور وجود دارد که آن مدیریت تغییرات است. در حقیقت باید خود را با سرعت تغییرات تطبیق دهیم تا بتوانیم از امکانات بهترین بهره را داشته باشیم.
 
وی افزود: باید از مدیریت استاتیک به سمت مدیریت داینامیک و پویا حرکت کنیم و در این مسیر از تجربیات جهانی به صورت روزانه استفاده کنیم. قطعا این مهم با اتصال به مراکز دانش بنیان امکان پذیر خواهد شد و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان زمینه بهره‌گیری از امکانات و دانش به روز را فراهم می‌کند.
 
سروری با اشاره به بهره‌برداری از نخستین مرکز MRF در تهران گفت: راهی که امروز شروع شده با بهره‌برداری از هفت مرکز دیگر در هفت پهنه تهران پیگیری خواهد شد. بی تردید در شهرداری تهران و شورا به دنبال این هستیم که سرعت تغییرات را با سرعت اقدامات خود تطبیق دهیم.
 
 در بخش دیگری از این مراسم فروزنده معاون مالی شهرداری تهران نیز گفت: مرکزی که امروز به بهره‌برداری رسیده ۲ ویژگی مهم دارد که بهره‌گیری از تکنولوژی بومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی ۲ ویژگی مهم این مجموعه است که می‌تواند در کارآمدی آن نقش بسزایی داشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: