جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 مرداد 1401     
لزوم هم افزایی مدیران شهری

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای شهر تهران بر لزوم هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیریت شهری برای انجام اقدامات موثر برای شهروندان تاکید کرد.

 زهرا شمس‌احسان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی با توجه به هویت و ماهیتی که دارند از زوایای مختلفی موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهند، گفت: تنوع دیدگاه‌ها نقطه قوتی برای شورای شهر در سطح کلان و راهبری و نقطه اثر حوزه‌های حراست و بازرسی در سطح عملیات است.
 
وی با اشاره به تفاوت دیدگاه در حوزه تدبیر و اقدام گفت: این تفاوت دیدگاه نشان‌دهنده سلامت اشخاص حقوقی دخیل در این موضوع است.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به موضوعاتی که در روزهای اخیر رخ داده است، افزود: این موضوعات نشان دهنده تنوع و تفاوت نگرش مطرح شده است که عموما در حوزه اقدام و عمل رخ می‌دهد و آن چیزی‌ که حائز اهمیت است و باید همه اعضای شورا و شهرداری به آن توجه کنیم وجود سلیقه و نگرش راهبری مبتنی بر تدابیر علمی و عملی برآمده از دانش همه اعضا است.
 
وی با بیان اینکه سلایق در حوزه اقدامات طبیعتا یکسان نیست، خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی از مجموعه شورا ضمن ارج نهادن به این تکثر دیدگاه که منتج از یک راهبرد است؛ توقع دارم دستگاه‌های نظارتی اقدام کننده و موثر تدابیر، در نحوه عمل خود یک هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتری با کلیت شورا در زوایای بیرونی موضوعات نشان دهند و این هم‌گرایی و هم افزایی که قطعا وجود دارد موجب افزایش کارایی کلیت سیستم و در نتیجه کیفیت بهتر اقداماتی که در سطح مدیریت شهری رخ می‌دهد و شورا، انجام شود.
 
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: زمان در حال گذر است و کارنامه مشترک مجموعه شورا و شهرداری در جلوی دیدگان شهروندان و مردم تهران است و در حال ارزیابی دقیق است و طرح مسائل از هر طرفی در حوزه بهبود عملکرد کلیت مجموعه شهری نافی یکدیگر نیست و باید با یک هم‌گرایی و هم‌افزایی بتوانیم اقدامات موثری برای شهروندان و مردم رقم بزنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: