جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 فروردين 1401     
رد اعتراض فرمانداری درباره بسته محرک اقتصادی از سوی شورای شهر

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران نامه فرمانداری تهران درباره اعتراض هیات تطبیق به مصوبه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی ازگسترش ویروس کرونا را رد کردند.

 اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی نامه فرمانداری تهران درباره اعتراض هیات تطبیق به مصوبه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا را در دستور کار قرار دادند و عباسی در این خصوص، گفت: مصوبه شورای شهر در ۲۳ اسفند سال گذشته تصویب شد و برای بررسی به فرمانداری ارسال شد و ظرف مدت مشخص فرمانداری باید ایرادات خود را وارد می کرد اما این اعتراض خارج از زمان قانونی ارائه شد و شورا تکلیفی به رسیدگی به این اعتراض ندارد.
 
اقراریان نیز در واکنش به این دستور جلسه گفت: کمیسیون حقوقی نیز این نامه را بررسی کرده و علاوه بر ایرادات شکلی و زمابندی که فاقد وجاهت قانونی است از نظر محتوا نیز اعتراض وارد نیست.
 
نهایتا نامه فرمانداری تهران درباره اعتراض هیات تطبیق به مصوبه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی ازگسترش ویروس کرونا را با رأی اکثریت رد کردند و پیشنهاد کمیسیونهای شهرسازی و حقوقی مبنی بر رد این نامه را تصویب کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: