جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 آذر 1400     
بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح باقرشهر

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی عمرانی شهردار تهران از بهره‌برداری پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سه‌راه باقرشهر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

شعبانی در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع غیرهم سطح سه راه باقرشهر در جمع خبرنگاران گفت:‌ پروژه سه‌راه باقرشهر با توجه به حجم تردد بسیار بالا در این محدوده به سمت بهشت زهرا (س) و همچنین جاده قدیم قم از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که ماشین‌های سنگین در این محور تردد دارند. این پروژه ظرف ۱۰ سال گذشته آغاز شده اما به دلایل مختلف متوقف شده بود که با مدیریت جدید شهری تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
 
وی افزود: امروز علاوه بر این پروژه، پروژه جاده امام رضا (ع) و اتصال آن به بزرگراه شهید رستگار نیز به بهره‌برداری رسید که بار ترافیکی کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین در آن محدوده را کاهش می‌دهد. پروژه تقاطع باقرشهر حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دربرداشته و پروژه شهید رستگار نیز از ابتدا تاکنون حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه به همراه داشته است. در این پروژه با توجه به تعداد زیاد معارضین به علت عبور از بدنه شهری هزینه بسیار بالا بوده است اما افتتاح هر دو پروژه می‌تواند در کاهش مصرف سوخت و وقت شهروندان و همچنین ترافیک و آلودگی هوا تأثیر بسزایی داشته باشد.
 
وی تأکید کرد: رقم پروژه‌ها متناسب با خود پروژه‌ها خواهد بود. هنگامی که در شهری با ۱۲ میلیون نفر جمعیت مواجه هستیم نمی‌توانیم تکمیل زیرساخت‌ها را نادیده بگیریم لذا گام برداشتن در مسیر خدمت‌رسانی و تکمیل این پروژه‌ها نیز هزینه‌ دربردارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: