جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 آذر 1400     
گلایه عضو شورا از شهرداری برای عدم اجرای احکام برنامه سند سوم توسعه تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم اجرای برنامه های سند سوم توسعه شهر تهران گلایه کرد.

زهرا شمس احسان در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به عدم اجرای تکالیف برنامه سوم توسعه که برای شهرداری تهران در نظر گرفته شده بود، گفت: اکنون در سال سوم برنامه پنج ساله توسعه شهرداری تهران قرار داریم و تنها دو سال دیگر باقیمانده است.
 
وی با بیان اینکه این سند ۹۵ بند دارد که در مجموع ۹۸ تکلیف برای مدیریت شهری در نظر گرفته شده، تصریح کرد: تنها ۱۹ الزام این تکلیف انجام شده و جالب است بدانید از این ۱۹ الزام تنها دو مورد در زمان مقرر و مابقی با تاخیر زمانی به شورای شهر ارسال شده اند.
 
شمس احسان با بیان اینکه بیشترین الزامات برای حوزه فرهنگی و اجتماعی با ۲۴ الزام بود که متاسفانه به ۲۳ مورد آنها بی توجهی شده است، گفت: از شهردار تهران می خواهم ظرف یک ماه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای برنامه ها ارائه کند و همچنین سند برنامه زمان دار مشخص تا انتهای سال ۱۴۰۱ به شورای شهر بدهد تا در بودجه سال آینده این موارد لحاظ شود و در صورت عدم پاسخگویی خود را موظف به پیگیری چرایی عدم اجرای احکام می دانم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: