جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1400     
انتخاب نماینده شورای شهر در کمیته و کمیسیون های تخصصی

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،اعضای شورای شهر تهران صبح امروز نمایندگان این شورا را برای عضویت در کمیته و کمیسیون های مختلف تخصصی و نظارتی انتخاب کردند.

 اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز صبح شورا به انتخاب نمایندگان شورا در کمیته و کمیسیون های تخصصی و نظارتی پرداختند که بر همین اساس محمد کیخاه به عنوان نماینده شورا در کمیته نظارت بر حکم اجرای مصوبه ساماندهی ابزارهای تبلیغات صنفی از سوی کمیسیون خدمات شهری معرفی شد که نهایتا با ۱۷ رای موافق به عنوان نماینده این کمیسیون انتخاب شد.
 
همچنین اعضای شورای شهر شش نفر از نمایندگان شورا را برای عضویت در کمیسیون‌های موضوع تبصره ۱ ذیل ماده واحده مصوبه الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات توجیه فنی، اقتصادی، زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی و ارائه برنامه زمانبندی برای کلیه طرح ها و پروژه های شهرداری تهران انتخاب کردند که احمد علوی با ۱۹ رای موافق به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی، بیات با ۱۸ رای نماینده کمیسیون حمل و نقل، اقراریان با ۱۷ رأی نماینده کمیسیون حقوقی، احمد صادقی با ۱۸ رای نماینده کمیسیون بودجه انتخاب شدند.
 
همچنین حمیدرضا رحمانی با ۱۷ رای نماینده کمیسیون خدمات شهری و آقامیری با ۱۶ رای به عنوان نماینده کمیسیون شهرسازی انتخاب شدند.
 
همچنین اعضای شورای شهر آقامیری با ۱۵ رای و تقی زاده را با ۱۶ رای به عنوان نمایندگان شورا جهت عضویت در کمیته هماهنگی مدیریت بحران و واکنش اضطراری انتخاب کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: