جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 ارديبهشت 1394     
تقدیر تندگویان از اقدامات شهرداری تهران در پروژه فردوسی

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر از اقدامات شهرداری در راستای ایمن سازی و رفع تخلفات پروژه فردوسی تقدیر و تشکر کرد و گفت: پروژه فردوسی تجلی تعامل مثبت شورا، شهرداری و سازمان نظام مهندسی است.

محمد مهدی تندگویان با تاکید بر اینکه پروژه فردوسی یکی از پروژه‌های بسیار خوب و توانمندی است که در شهر تهران به اجرا در آمده و بر مبنای تعامل شهرداری و نظام مهندسی در حال پیش روی است، ایمن نبودن برخی قسمت‌های این سازه را علت مکاتبات اخیر شهرداری و شورا و نظام مهندسی دانست.

وی با یادآوری اینکه در راستای تمام مذاکرات، ایمن نبودن سازه کاملا مشخص شده است، اقدامات شهرداری در راستای حذف تخلفات را ارزشمند ارزیابی و عنوان کرد: نظام مهندسی تذکراتی به مالک داده و شهرداری نیز در این راستا اقدامات نظارتی را انجام داده است. 

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر خاطر نشان کرد: در مسیر اجرا، تکمیل و در ‌‌نهایت بهره برداری از پروژه فردوسی، شورا تعامل بسیار سازنده‌ای با شهرداری داشته و از همین رو این پروژه را به عنوان یک پروژه مثبت شهری که هم ایمن است و هم تمام تخلفاتش حذف شده است، بر می‌شمارم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: