جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 فروردين 1394     
تاکسیرانان تنها پس از نصب برچسب مجاز به افزایش نرخ هستند

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه بنا بر اعلام رئیس شورای اسلامی شهر تهران از امروز-15 فروردین ماه- رانندگان تاکسی حق افزایش نرخ کرایه های خود را دارند، گفت: با توجه به اینکه هنوز بر چسب افزایش نرخ در تمامی تاکسی ها نصب نشده، فعلا تاکسیرانان مجاز به دریافت افزایش نرخ نیستند.

سید جعفر تشکری هاشمی تصریح کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران رانندگان تاکسی از امروز 15 فروردین ماه مجاز به افزایش به طور میانگین 20درصدی نرخ کرایه هستند .

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه نرخ مصوب هر خط، در قالب برچسب بر روی شیشه تاکسی ها نصب می شود، گفت: فرایند نصب برچسب از امروز آغاز شده تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی از استقرار گشت های نظارت بر عملکرد تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی خبر داد و گفت: گرچه افزایش نرخ از امروز حق مسلم تاکسیرانان است اما بطور قطع با تاکسیرانان متخلفی که طی این مدت و قبل از نصب برچسب اقدام به افزایش نرخ کنند، برخورد خواهد شد .

معاون شهردار تهران افزود: از شهروندان تقاضا داریم در صورتی که با موارد تخلف درخصوص افزایش نرخ برخورد کردند، موارد را به 1888 اعلام کنند و اطمینان داشته باشند که در کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی حتما با متخلفان برخورد خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: