جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آبان 1399     
بررسی ۱۲ پلاک ثبتی برای باغ بودن یا نبودن در صحن علنی شورای شهر تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه امروز(سه شنبه) ۱۲ پلاک ثبتی دیگر را برای تشخیص باغ بودن و یا نبودن مورد بررسی قرار دادند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز در ادامه جلسه علنی، باغ بودن یا نبودن ۱۲ پلاک ثبتی دیگر را بررسی کردند، محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی در تشریح پلاک ثبتی ۱۲۴.۱۲۰۵.۱۴۶ گفت: این ملک به مساحت ۱۲۵۰ متر واقع در بلوار فردوس غرب- منطقه۵ - دارای کاربری قدیمی باغ بوده و زیرپهنه فعلی ان R۱۲۲ است و حدنصاب لازم برای باغ بودن ۱۵۹ اصله درخت است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این ملک داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۴ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
در ادامه محمد سالاری در تشریح پلاک ثبتی ۱۱۸.۱۸.۲۶۲ به مساحت ۱۱۷۵ متری این ملک نیز گفت: این ملک در میدان پونک منطقه ۲ واقع شده است. کاربری قدیم ان مسکونی و در زیرپهنه R۱۲۲ قرار گرفته است و حدنصاب درختان ان ۷۱ اصله است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۳ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح پرونده ملک دیگری در غرب تهران نیز گفت: این ملک به مساحت ۱۱۴۴ متر در منطقه۵ واقع شده و فاقد کاربری قدیم است و در زیرپهنه R۱۳۱ واقع شده است و کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رای به باغ بودن این ملک داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
محمد سالاری در تشریح ملک ۱۳۲۲ متری در منطقه یک تهران گفت: این ملک در خیابان شریفی منطقه ۱ واقع شده است. کاربری قدیم ان فضای سبز و در زیرپهنه فعلی G۱۱۱ قرار گرفته است و حدنصاب درختان ان ۷۵ اصله است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
وی در تشریح پلاک ثبتی ۳.۱۹۷۰ نیز گفت: این ملک به مساحت ۲۵۲ متر در منطقه۱۸ واقع شده و کاربری قدیم ان فضای سبز است و در زیرپهنه S۲۱۳ واقع شده است و کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رای به باغ بودن این ملک داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۱ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
سالاری در تشریح پلاک ثبتی ۳.۱۹۷۱ نیز گفت: این ملک در میدان معلم منطقه ۱۸ واقع شده است. کاربری قدیم ان فضای سبز و در زیرپهنه فعلی S۲۱۳ قرار گرفته است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۲ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
وی در تشریح پلاک ثبتی دیگری در محله زمزم، گفت: این ملک به مساحت ۴۶۸۷ متر در خیابان زمزم منطقه۱۷ واقع شده و حدنصاب درختان ان ۳۳۴ اصله است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رای به باغ بودن این ملک داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۶ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
محمد سالاری در تشریح پلاک ثبتی دیگری به مساحت ۱۷۰۹ متر افزود: این ملک در میدان ونک منطقه ۳ واقع شده است. کاربری قدیم ان مسکونی و در زیرپهنه فعلی M۱۱۲ قرار گرفته است و حدنصاب درختان ان ۶۸ اصله است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است.
 
 نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۶ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
سالاری در تشریح پلاک ثبتی ۲۱۰۶.۱۴۵۶.۲۱۰ به مساحت ۴۹۴ متری این ملک اشاره کرد و افزود: این ملک در شهرک ازادی منطقه ۲۱ واقع شده است. کاربری قدیم ان مسکونی و در زیرپهنه فعلی R۲۳۱ قرار گرفته است و کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است.
 
 نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۴ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
وی در تشریح پلاک ثبتی ۱۱۸.۹۴۹.۳۶ نیز گفت: این ملک کاربری قدیمی مسکونی دارد و در زیرپهنه فعلی R۱۲۲ قرار گرفته است همچنین درمنطقه۵ واقع شده و حدنصاب درختان ان ۳۰ اصله است و در وضعیت موجود تنها ۱۹ اصله درخت دارد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رای به باغ بودن این ملک داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۲ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح پلاک ثبتی ۳۴۶۷.۱۱۷.۲۰ و ۳۴۶۷.۴۹۸.۱۹ نیز گفت: این دو ملک به مساحت ۴۰۲۷ متر در خیابان افریقا منطقه۳ واقع شده و  کاربری قدیم ان باغ است و در زیرپهنه فعلی M۱۱۲ واقع شده است و کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نیز رای به باغ نبودن این ملک داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۰ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ نبودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.
 
سالاری در تشریح پلاک ثبتی ۱۸۶۳.۴۹۰.۳۷۹۳ به مساحت ۵۰۰ متری این ملک اشاره کرد و افزود: این ملک در شهرک گلستان منطقه ۲۲ واقع شده است و کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این پلاک ثبتی داده است.
 
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۸ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ نبودن این پلاک ثبتی موافقت کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: