جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 آبان 1399     
گلایه اعطا از تبعیض هیات رئیسه میان خبرنگاران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،سخنگوی شورای شهر تهران از تبعیض هیات رئیسه در برخورد با خبرنگاران درجلسه امروز شورای شهر گلایه کرد.

علی اعطا صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود خطاب به محسن هاشمی گفت: به دلیل وضعیت کرونا قاعده‌ای در خصوص حضور خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر منع حضور در صحن در دوران کرونا تنظیم شد و طی دو روز گذشته این قاعده با مخالفت خبرنگاران مواجه شد اما بنده و همکاران روابط عمومی شورا خبرنگاران را متقاعد کردیم که تنظیم این قاعده برای سلامت آنان است.
 
‎وی ادامه داد: علارغم این تصمیم اما امروز شما دستور دادید که صرفا صدا و سیما در صحن حضور پیدا کند و من دلیل این تبعیض را متوجه نمی شوم.
 
اعطا گفت: حالا این  پرسش از رییس شورا است  که چه فرقی بین صدا و سیما با سایر خبرگزاری ها از جمله ایسنا، ایرنا، فارس، تسنیم، باشگاه خبرنگاران و سایر رسانه ها،  وجود دارد؟ اگر قرار است ما یک قاعده کلی قائل شویم، تبعیض معنایی ندارد اما اگر قرار است به یک رسانه امتیاز خاصی بدهیم، از چند روز قبل اعلام کنیم که این قاعده برای همه است غیر از صدا و سیما تا ما بتوانیم توضیح دهیم.
 
‎اعطا با تاکید بر این که من نسبت به این رفتار گلایه‌مند هستم، گفت: در حال حاضر اعضای جلسه ۱۴ نفر است و اگر به ۱۵ نفر برسد و با خروج بنده جلسه از رسمیت نیوفتد به عنوان اعتراض به این رفتار، حتما جلسه را ترک خواهم کرد.
 
همچنین حسن رسولی در واکنش به اعتراض علی اعطا گفت: من در صدد پاسخگویی نیستم اما از آنجایی که مسئولیت امور اجرایی شورا با من است،باید بگویم که این تصمیم اخذ شده به پیشنهاد کمیته سلامت و خانم خداکرمی بوده است و در حالت خوبی نیستیم چراکه ششمین همکار ما در بیمارستان است و تعدادی از کارمندان فوت شدند.
 
وی افزود: ما قصد توهین به هیچ کسی را نداریم اما  قرار است خبرنگاران در طبقه بالا مستقر شوند و از طریق پنجره هم می توانند صحن شورا را ببنید و از کارشناسان نیز خواستیم در دفاتر بمانند  و این در حالی است که با هدف حفظ سلامت همه عزیزان و کارکنان شورا، تعداد پرسنل به یک سوم رسیده است و همه این اقدامات در راستای تامین سلامتی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: