به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهردارای تهران با اعلام اینکه در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، روزانه ۴ هزار تُن انواع محصولات در گروههای کالایی میوهجات، سبزیجات و صیفیجات، پروتئینی (مرغ و گوشت) و سایر محصولات به مردم عرضه میشود، گفت: میوه و تره بار در میادین بر اساس نرخهای مصوب کمیته نرخگذاری این سازمان که به طور متوسط ۳۲ تا ۴۰ درصد از میانگین قیمتهای سطح شهر پایینتر است، عرضه میشود.
سید سعید راد با تأکید بر اینکه خدمترسانی به مردم را وظیفه خود میدانیم و شعار محوری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار «کار، کار، کار» است، افزود: با تمام توان، تلاش میکنیم تا با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم و تحریمهای ناجوانمردانهای که در آن قرار داریم، بتوانیم در سبد خرید شهروندان و سفره خانوادهها، نقش پررنگی ایفا کنیم.
وی از «قیمت مناسب»، «کیفیت خوب» و «تنوع محصول» به عنوان سه ویژگی شاخص میادین میوه و تره بار که موجب رضایتمندی مردم میشود، نام برد و اظهار کرد: با برنامهریزیهای صورت گرفته، امیدواریم در سه فصل باقیمانده از سال ۹۹ نیز خدمترسانی به شهروندان را بهتر و بیشتر از گذشته انجام دهیم، ضمن اینکه همزمان ۲۶ بازار جدید را در قالب برنامه توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات فاقد بازار به بازارهای موجود اضافه کنیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مدیرعامل سازمان مدیریت شهرداری تهران، توسعه بازارهای میوه و تره بار را موجب صرفهجویی در وقت شهروندان و کاهش بار ترافیک و آلودگی هوا دانست و خاطرنشان کرد: خدمترسانی به شهروندان به نحو احسنت، مرهون تلاشهای خستگیناپذیر و شبانهروزی همه کارکنان و کارگران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به ویژه از زمان آغاز شرایط کروناست که جا دارد از همکارانم بابت خدمات و زحمات مضاعفشان صمیمانه قدردانی کنم.