جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 دی 1398     
رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:
لایحه بودجه 99 انقباضی نیست

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره عدم تعیین‌تکلیف طرح‌های موضوعی و موضعی به شهرداری تهران تذکر داد و خواستار پیگیری جدی این مسئله شد.

محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه صد و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب کلیات متمم بودجه ۹۸ اظهار کرد: ما تبصره‌ای را به این لایحه اضافه کردیم که براساس آن شهرداری موظف به پیگیری جدی تحقق سه هزار میلیارد تومانی است که دولت قول آن را برای خرید هزار و 500 دستگاه اتوبوس داده است.
 
وی با بیان اینکه ما در شورای شهر بارها پیگیر تامین اتوبوس برای تهران بودیم اما به دلیل ناهماهنگی‌ها در پیگیری این مهم محقق نشد، اضافه کرد: قرار است 6 هزار میلیارد تومان براساس مصوبه شورای اقتصاد به شهرداری‌های کلانشهرها داده شود که از این میان 3 هزار میلیارد تومان برای تهران است.
 
هاشمی با بیان اینکه با تضمین وزارت نفت امیدواریم این پرداخت صورت گیرد، تصریح کرد: البته نگرانی‌هایی وجود دارد که مصوبه به درستی پیگیری نشود، به همین دلیل این موضوع را در تبصره‌های متمم بودجه آوردیم تا شورا تا آخر سال موظف شود پیگیری لازم را انجام دهد.
 
رییس شورای شهر تهران در خصوص لایحه بودجه ۹۹ نیز با بیان این که برخلاف دو سال گذشته این لایحه انقباضی نیست، گفت: می‌خواهیم فعالیت‌های عمرانی نیمه کاره پایتخت را به اتمام برسانیم. البته بودجه هنوز به شورا نیامده و شهرداری قول داده تا پایان دی ماه لایحه را بیاورد.
 
وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد تا آخر امسال پروژه‌هایی همچون استاد معین، گیشا و بزرگراه شهید رستگاری به اتمام برسند، عنوان کرد: شهرداری قول داده بود هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح کنند که اگر نکند، قصور کرده است. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: