جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 اسفند 1397     
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جمع مدیران میادین میوه و تره بار اعلام کرد:
رعایت حقوق شهروندان یعنی عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و احترام به مشتری

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که در جمع معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار به مناسبت هماهنگی جهت اجرای طرح «استقبال از نوروز» سخن می‌گفت با تاکید بر لزوم توجه به حقوق شهروندان و تکریم مراجعه کنندگان، گفت: رعایت حقوق شهروندان به معنای عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و احترام به مشتری است.

سید سعید راد با اعلام اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به درجه‌ای از اثربخشی و تاثیرگذاری رسیده است که پیشنهادات و نظرات آن در سطوح بالای مدیریتی دیده و شنیده می‌شود و اقدامات آن مبنای فعالیت سایر مراکز خدمات رسان و دیگر شهرهای کشور قرار می‌گیرد، افزود: امروز علاوه بر مردم، بسیاری از مدیران، مسئولان و اعضای شورای شهر، مایحتاج روزانه خود را از میادین و بازارهای میوه و تره بار تأمین می‌کنند و از نزدیک شاهد و ناظر عملکرد این مجموعه هستند.

وی به درپیش بودن عید نوروز و لزوم ایجاد فضای شاد و مفرح در میادین میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: باید با فراهم آوردن فضایی آرامش بخش و شادی آفرین، حضور شهروندان را در این مراکز به تجربه‌ای خوشایند و به یاد ماندنی تبدیل کنیم.

راد از آینده نگری و تدبیر و انجام اقدامات سنجیده و دقیق به عنوان اصل اساسی در تصمیمات سازمان مدیریت میادین نام برد و اظهار کرد: پیگیر‌های به عمل آمده از سوی مدیریت شهری در جلوگیری از صادرات سیب و پرتقال که منجر به افزایش قیمت این محصولات در آستانه سال نو می‌شد، بسیار موثر بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اختصاص 70 غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی نسبت به فروش بدون واسطه این محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه نوروز، خاطرنشان کرد: به منظور پاسخگویی به استقبال شهروندان، علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، حتی یک غرفه نیز در این مراکز نباید خالی بماند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: