جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 دی 1397     
پیگیری 900 پیام مردمی از سامانه 1888

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 11 تهران گفت: در 9 ماهه سال جاری در مجموع 900 پیام مردمی از طریق سامانه نظارت همگانی 1888 ثبت شده است.

نصراله آبادیان با بیان این که موضوعات خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری و عمرانی به ترتیب مهم ترین درخواست های شهروندان محله های مرکزی شهر تهران بوده اند، افزود: از این تعداد معاونت خدمات شهری و محیط زیست با 500 پیام ، شهرسازی و معماری با 142 پیام و فنی عمران با 80 پیام به ترتیب بیشترین پیام های مردمی ثبت شده از طریق سامانه نظارت همگانی 1888 در محله های مرکزی شهر تهران را به خود اختصاص داده اند.
 
آبادیان در ارتباط با عملکرد 9 ماهه سامانه نظارت همگانی 1888 در سال جاری عنوان کرد: با توجه به اهمیت پاسخگویی به پیام های سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران، در این سامانه طی 9 ماه سال 97 از سوی شهروندان تعداد 901 پیام ثبت شده است که موضوع این پیام ها شامل 830 مورد انتقاد، 9 مورد شکایت و 62 مورد تقدیر و تشکر بوده است و حوزه مرتبط با این پیام ها نیز شامل 500 پیام مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط زیست، 142 مورد شهرسازی و معماری، 80 مورد فنی و عمرانی، 77 مورد حمل و نقل و ترافیکی و 54 مورد اجتماعی و فرهنگی بوده است. 
 
وی همچنین در ارتباط با نتیجه پیگیری و پاسخگویی به پیام های شهروندان گفت: از 900 پیام دریافتی در مجموع 800 پیام پیگیری شده و به پاسخگویی و نتیجه نهایی رسیده است؛ 76 مورد عدم امکان پاسخگویی شهروند، 27 مورد در دست اقدام و 17 مورد نیز زمانبر و در حال پیگیری است.
 
شهردار منطقه 11 در ارتباط با آموزش سامانه 1888 برای شهروندان گفت: در این راستا جهت آشنایی شهروندان با عملکرد سامانه 1888 این سامانه اقدام به برگزاری 66 مورد کارگاه آموزشی ، 39 مورد مسابقه ، 11 مورد غرفه اطلاع رسانی و 10 مورد طرح مساجد و مدارس شد .
 
جلسه ارتباط مستقیم معاونین و مدیران شهرداری منطقه 11 در سامانه نظارت همگانی برگزار شد که در مجموع 50 پیام دریافتی پیگیری و از سوی مدیران مسئول پاسخ داده شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: